notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Marketingszokások, amelyeket jobb elkerülni.

hirdetes

Rossz marketingszokások, amikkel csak márkád alatt vágod a fát

SzSz
Pinterest logo

KÖVESS MINKET

PINTERESTEN

Még az információáramlás és az internet brutálisan őszinte korában is vannak olyan márkák, amelyek nem veszik észre (vagy csak nem foglalkoznak vele), hogy a hihetőség az egyik legfontosabb tulajdonság, amely elengedhetetlen a fogyasztók bevonzásához.
 

Rossz marketingszokások

A hitelesség a fogyasztók vásárlási döntéseinek egyik kritikus mozgatóeleme, és rengeteg márka itt bukik el – a fényűző marketing és az elképesztő ígéretek nem érnek sokat, ha a lehetséges ügyfél első benyomása nem pozitív egy vállalatról.

A következőkben felsorolunk néhány olyan gyakori hibát, amelyek csorbíthatják egy márka hitelességét. Te magad is csak saját márkád alatt vágod a fát, ha…
 

1. Sablonos túlzásokat használsz


Nem újdonság, hogy minden márkának az a célja, hogy az ügyfelek csak azt válasszák. Ennek érdekében rengeteg vállalat áradozik arról, hogy az ő termékeik a „legjobbak” a piacon vagy „csúcsminőségűek”, esetleg „forradalmi innovációt kínálnak” – ezeket egyetlen szóval össze lehet foglalni: duma.

Statisztikák bizonyítják, hogy az ilyen elnagyolt túlzások valójában többet ártanak egy márka hihetőségének, mert az emberekben azt az érzést keltik, hogy a legjobb pontok kiemelésével rejtett hiányosságokat próbálnak elrejteni.

hirdetes

Sokkal jobb ötlet ezek helyett inkább díjakat, kitüntetéseket felsorolni, illetve hogy milyen elismert márkák vagy személyek használják termékeidet és/vagy szolgáltatásaidat.

2. Még mindig nincs Google Cégem adatlapod


hirdetes
A legtöbben – bizonyára te is – a Google-on néznek utána először egy cégnek, és habár a webhelyed az első helyen kell, hogy megjelenjen egy ilyen márkás keresésre, a felhasználók nagy részének tekintete azonnal a Google Tudáspanelre ugrik, miután megjelennek a találatok.

A Tudáspanel az a jobb oldalon (telefonos kereséseknél a találatok felett) megjelenő rész, ami információkat tartalmaz a keresett márkáról, fogalomról, személyről, filmről, vagy bármilyen entitásról, ami szerepel a Google indexében. Ezek forrása gyakran a Wikipédia, cégek esetén azonban általában a Google Cégem adatbázisából merít a keresőmotor.

Ha tehát azt szeretnéd, hogy céged ne csak a sima (és esetleg hirdetett) találatok között bukkanjon fel, hanem ezen a kiemelt részen is, akkor készítened kell egy Google Cégem adatlapot (https://www.matebalazs.hu/google-cegem-optimalizalas.html). Egy ilyen adatlap rengeteg más előnyt is kínál, például céged megjelenik a Google Térképen, és a helyi térképtalálatok között is. A Google Cégem adatlap regisztrációja és a szolgáltatás funkciói is ingyenesek.

3. Nem tünteted fel elégedett ügyfeleid véleményeit webhelyeden


Az ügyfelek által írt vélemények és értékelések a fellegekbe röpíthetik márkádat (vagy ugyan ilyen könnyedén romba is dönthetik azt, de gondolkodjunk most pozitívan). Érdemes kiemelni néhányat a legjobbakból webhelyed kezdőlapján, landing oldalain, és nem árt egy külön Vélemények aloldalt is létrehozni számukra, ahol felsorolhatod őket.
 

További tippek a következő oldalon! 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes
További cikkek ebben a témában

Szótár

direct response

Válaszra ösztönző Direct Marketing vagy egyéb marketing tevékenység. Eszközei lehetnek:... Tovább

minõségbiztosítás

a minõségirányításnak az a része, amely a bizalomkeltés megteremtésére... Tovább

Tovább a lexikonra
Érdekességek Hírek