Marketingszokások, amelyeket jobb elkerülni.

Rossz marketingszokások, amikkel csak márkád alatt vágod a fát

SzSz
hirdetes

Iratkozz fel Te is Youtube csatornánkra, kattints az alábbi YOUTUBE ikonra! 

 

 

 

Még az információáramlás és az internet brutálisan őszinte korában is vannak olyan márkák, amelyek nem veszik észre (vagy csak nem foglalkoznak vele), hogy a hihetőség az egyik legfontosabb tulajdonság, amely elengedhetetlen a fogyasztók bevonzásához.
 

Rossz marketingszokások

A hitelesség a fogyasztók vásárlási döntéseinek egyik kritikus mozgatóeleme, és rengeteg márka itt bukik el – a fényűző marketing és az elképesztő ígéretek nem érnek sokat, ha a lehetséges ügyfél első benyomása nem pozitív egy vállalatról.

A következőkben felsorolunk néhány olyan gyakori hibát, amelyek csorbíthatják egy márka hitelességét. Te magad is csak saját márkád alatt vágod a fát, ha…
 

 

 

1. Sablonos túlzásokat használsz


Nem újdonság, hogy minden márkának az a célja, hogy az ügyfelek csak azt válasszák. Ennek érdekében rengeteg vállalat áradozik arról, hogy az ő termékeik a „legjobbak” a piacon vagy „csúcsminőségűek”, esetleg „forradalmi innovációt kínálnak” – ezeket egyetlen szóval össze lehet foglalni: duma.

Statisztikák bizonyítják, hogy az ilyen elnagyolt túlzások valójában többet ártanak egy márka hihetőségének, mert az emberekben azt az érzést keltik, hogy a legjobb pontok kiemelésével rejtett hiányosságokat próbálnak elrejteni.

Sokkal jobb ötlet ezek helyett inkább díjakat, kitüntetéseket felsorolni, illetve hogy milyen elismert márkák vagy személyek használják termékeidet és/vagy szolgáltatásaidat.

 

 

2. Még mindig nincs Google Cégem adatlapod


A legtöbben – bizonyára te is – a Google-on néznek utána először egy cégnek, és habár a webhelyed az első helyen kell, hogy megjelenjen egy ilyen márkás keresésre, a felhasználók nagy részének tekintete azonnal a Google Tudáspanelre ugrik, miután megjelennek a találatok.

A Tudáspanel az a jobb oldalon (telefonos kereséseknél a találatok felett) megjelenő rész, ami információkat tartalmaz a keresett márkáról, fogalomról, személyről, filmről, vagy bármilyen entitásról, ami szerepel a Google indexében. Ezek forrása gyakran a Wikipédia, cégek esetén azonban általában a Google Cégem adatbázisából merít a keresőmotor.

Ha tehát azt szeretnéd, hogy céged ne csak a sima (és esetleg hirdetett) találatok között bukkanjon fel, hanem ezen a kiemelt részen is, akkor készítened kell egy Google Cégem adatlapot (https://www.matebalazs.hu/google-cegem-optimalizalas.html). Egy ilyen adatlap rengeteg más előnyt is kínál, például céged megjelenik a Google Térképen, és a helyi térképtalálatok között is. A Google Cégem adatlap regisztrációja és a szolgáltatás funkciói is ingyenesek.

 

 

3. Nem tünteted fel elégedett ügyfeleid véleményeit webhelyeden


Az ügyfelek által írt vélemények és értékelések a fellegekbe röpíthetik márkádat (vagy ugyan ilyen könnyedén romba is dönthetik azt, de gondolkodjunk most pozitívan). Érdemes kiemelni néhányat a legjobbakból webhelyed kezdőlapján, landing oldalain, és nem árt egy külön Vélemények aloldalt is létrehozni számukra, ahol felsorolhatod őket.
 

 

További tippek a következő oldalon! 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes
További cikkek ebben a témában
hirdetes
Érdekességek Hírek

Szótár

keresőoptimalizálás

A keresőoptimalizálás fogalmának meghatározása, a SEO fogalma A keresőoptimalizálás azon... Tovább

metrológiai feladatkör

a mérés szabályozási rendszerének meghatározásával és bevezetésével kapcsolatos... Tovább

Tovább a lexikonra
IRATKOZZ FEL A HÍRLEVELÜNKRE!X
Érdekelnek a legfrissebb magyarországi hírek, legújabb blogbejegyzéseink?


A 'FELIRATKOZOM A HÍRLEVÉLRE' gomb megnyomásával hozzájárulást adsz a hírlevelek fogadásához és elfogadod az Adatvédelmi Szabályzatunkat.