notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Marketingszokások, amelyeket jobb elkerülni.

hirdetes

Rossz marketingszokások, amikkel csak márkád alatt vágod a fát

SzSz
Facebook logo

KÖVESS MINKET

FACEBOOKON

Rossz marketingszokások

4. Okosnak próbálsz tűnni azokkal a szavakkal, amiket használsz


A hitelességhez elengedhetetlen, hogy bebizonyítsd, hogy értesz is ahhoz, amiről írsz. Számos márka éppen ezért előszeretettel használja ki a blogolás nyújtotta lehetőségeket, és oszt meg hasznos, érdekes cikkeket követőivel.

Sajnos túl sokan esnek át a ló túloldalára olyan kifejezésekkel, amelyek nem hogy nem indokoltak az adott szövegkörnyezetben, még feleslegesen meg is nehezítik az olvasó dolgát azzal, hogy egy értelmező szótárat kell keresni hozzájuk. Ráadásul minél több fényűző szakkifejezéssel próbálod gazdagítani szövegeidet, annál valószínűbb, hogy látványos hibákat vétesz majd, ami többet árt hitelességednek, mint amennyit segítene.

Fontos tudni, hogy kiknek blogolsz – ha célközönséged tagjait nem szakemberek teszik ki, akkor hagyd el a felesleges szakkifejezésket.

hirdetes

5. Nem teszed „emberivé” márkádat


Manapság több márka létezik, mint valaha, és nem mindegyik rendelkezik megfelelő költségvetéssel egy mutatós, egyedi webhelydesign kialakításához. Sajnos ez gyakran egy megvásárolt, vagy ingyenesen beszerzett sablonban végződik, amitől egy egyébként tisztességes márka webhelye gyanússá, vagy egyenesen elrettentővé válhat.

A megoldás nem feltétlenül egy vagyont fordítani a webhelyre, hanem emberibbé tenni azt a látogatók számára. Használj képeket csapatodról, írj személyes bemutatkozókat a Rólunk oldalra, és oszd meg a látogatókkal céged történetét is. Mindez rengeteget segít abban, hogy márkád hitelesebb első benyomást keltsen.

6. Lemondtál a hagyományos módszerekről


Mindenhol azt olvashatjuk – és mi magunk is ezt valljuk –, hogy a most is zajló digitális forradalom kényelmesebbé és egyszerűbbé tette az információáramlást, mint valaha. ez azonban nem jelenti azt, hogy minden ügyfeled az interneten szeretné felvenni veled a kapcsolatot. Ha nekünk nem hiszel, beszéljenek a számok – a Harvard Business Review szerint az emberek 74%-a keres fel inkább egy másik céget a következő alkalommal, ha rossz telefonos ügyfélszolgálatot tapasztalt egy márkától.

hirdetes

A legegyszerűbb, ha minden fontos felületen feltünteted céged elérhetőségeit, és nem spórolod ki belőlük a telefonszámot. Persze fontos, hogy valaki mindig kész legyen felvenni azt a telefont, ha egy érdeklődő úgy dönt, hogy azon keresztül szeretné felvenni cégeddel a kapcsolatot.
 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes
További cikkek ebben a témában

Szótár

eladási kvóta

Egy termékvonal, egy vállalati divízió vagy egy kereskedelmi képviselő számára... Tovább

megelõzõ tevékenység

tevékenység egy lehetséges nemmegfelelõség, vagy más nem kívánatos lehetséges... Tovább

Tovább a lexikonra
Érdekességek Hírek