A szépségpiacon heves versengések zajlanak a SEO terén. A megfelelő SEO-tervvel magasabb rangsorolhatod webhelyedet a riválisaidnál. Az alábbiakban felsorolt, a szépségiparra vonatkozó SEO-taktikák segíthetnek megnyerni az ügyfeleket.

1. Szépség kulcsszókutatás
Az első lépés a megfelelő kulcsszókutatás a szépségápolási cikkekhez. A kiválasztott kulcsszavak a szépségápolási webhely típusától és a megcélozni kívánt célpiactól függenek. A cél a célpiachoz kapcsolódó népszerű keresési kifejezések végrehajtása. Ezenkívül a helyi közönség megcélozható a helyi seo keresőoptimalizálás stratégiák használatával. A keresőben teljesítő SEO kifejezések megtalálása a következő lépés a célközönség meghatározása után. Használjon olyan kulcsszókutatási eszközöket, mint a Semrush, Ahref, Uber Suggestion. Amikor kiválasztod a legjobb kulcsszavakat szépségipari céged számára, vizsgáld meg a kulcsszó sűrűségét, versenyképességét, relevanciáját és célját.
2. Hozz létre egy kulcsszó-vezérelt, szilárd stratégiai tervet
Ennek erős tartalmi stratégiája van, amelyet a kulcsszavak vezérelnek. Mivel az emberek a vásárlás előtt szeretnének tájékozódni a vásárlásról, több szépségápolási terméket vásárolnak online, mint valaha. Ennek köszönhetően a szépségiparban tevékenykedő cégeknek kiváló lehetőségük van arra, hogy bevonják közönségüket és növeljék az ügyfelek elkötelezettségét azáltal, hogy minőségi tartalmat kínálnak a vásárlási ciklus során.
3. Oldalon belüli optimalizálás
Az oldalon belüli optimalizálás a következő, amire ügyelni kell. A weboldal optimalizálásakor ügyelj arra, hogy a megfelelő kulcsszavakat használj. Gondoskodj arról, hogy a megcélzott kifejezés megjelenjen az oldalcímekben, a metaleírásokban, a fejlécekben, az URL-ekben és egyebekben. Használd a megfelelő címsorokat a terméklistán és a leírás oldalain, hogy rengeteg részletet tartalmazzon a termékről és annak előnyeiről. Végül, de nem utolsósorban, mindig szerepeltess alternatív szöveget a webhely képeinél.
4. Oldalon kívüli optimalizálás
A visszamutató linkek az egyik legjelentősebb Google rangsorolási tényezők, a technológia és az oldalon belüli SEO mellett. A magasabb helyezések és a webhelyeken található kiváló backlinkek összefüggenek. Ha a visszamutató linkekről van szó, van néhány dolog, amelyet folyamatosan szem előtt kell tartanod, ezek közül az egyik az, hogy a kezdőlapra mutató linkek létrehozása nem elegendő.
5. Helyi SEO
Ma ez az a pont, amelyet az e-kereskedelmi üzletemberek többsége figyelmen kívül hagy. A helyi SEO stratégia kidolgozása elengedhetetlen, ha fizikai vállalkozásod van. Fizikai vállalkozásának előnyös lesz, ha megjelenik az olyan lekérdezéseknél, mint a „márkanév a közelemben”. A sikeres helyi vállalati SEO-terv a kis- és nagyvállalkozásoknak egyaránt segít, mivel lehetővé teszi számukra, hogy a Google keresési eredményeinek 1. oldalán helyezkedjenek el. A Google és más keresőmotorok ezeket az idézeteket használják fel egy webhely legitimitásának értékelésére és az online népszerűsítésre. Próbáld felvenni cégedet a megfelelő online címtárakba, amelyek szintén kulcsfontosságúak a helyi keresőoptimalizálás szempontjából. Ezenkívül hozz létre egy Google Cégem-fiókot is.