notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!
Máté Balázs online marketing asztali

Ezekkel a trükkökkel érhetsz el jó helyezést a Google találatai között

A SEO 2018-ban, avagy hogyan érj el jó rangsorolást a Google találatai között

SzSz
hirdetes

Iratkozz fel Te is Youtube csatornánkra, kattints az alábbi YOUTUBE ikonra! 

 

 

 

Mint azt minden digitális szakember álmából felriasztva is tudja, a SEO (avagy keresőoptimalizálás) a mai napig az egyik legfontosabb része minden online marketing stratégiának. Az online marketing trendek képlékeny természete miatt azonban nem elég azonban egyszerűen csak „érteni” a SEO-hoz – a siker érdekében folyamatosan lépést is kell tartani a legújabb irányzatokkal, különben az ember könnyedén a rettegett második találati oldalra csúszhat.
 

SEO trendek

Teljesen jogossá válnak tehát az olyan kérdések, mint „mire kell odafigyelniük a SEO-val foglalkozó szakembereknek, hogy 2018-ban is az élen maradhassanak?” vagy „mik azok a trendek, amikkel pozitív fényben tüntethetem fel webhelyemet a Google rangsoroló algoritmusának szemében?” és így tovább.

 

 

Szerencsére mi már tudjuk, hogy mely irányzatok uralják majd a SEO világát 2018-ban, és most meg is osztjuk őket!

 

1. Egyre fontosabbá válnak az SSL tanúsítványok


Egyre több olyan webhely jelenik meg az első találatok között, amelyek URL-je „HTTPS” előtaggal kezdődik. A HTTPS lényegében egy olyan protokoll, ami biztosítja, hogy a felhasználó és a webhely közötti kommunikáció (például jelszavak küldése) biztonságos kapcsolaton keresztül történik. Ahhoz, hogy egy webhely címe HTTP helyett HTTPS-sel kezdődjön, egy úgynevezett SSL tanúsítványt kell szerezni rá.

hirdetes

 

 

A Google szerint a HTTPS döntő szempont lehet egy webhely rangsorolásakor, amit az első találati oldalakon megjelenő találatok is egyértelműen tükröznek. Bizonyos böngészők még figyelmeztetik is a felhasználókat, ha éppen nem olyan oldalon járnak, ami rendelkezik SSL tanúsítvánnyal, ami komoly kételyeket ébreszthet bennük, eltántorítva őket az oldal további használatától. 

 

 


hirdetes
2. Több alkotóelem jelenik majd meg a találati oldalakon


A találati oldalakat alkotó elemek közé tartozik lényegében minden, ami ezeken az oldalakon megjelenhet. A webhelyek kékkel szedett, kattintható címén, zöld URL-jén és egyszerű szöveges részletén kívül minden más is ide sorolható.

 

 

Az úgynevezett kiemelt részletek jó példák ezekre, de ott vannak még a Google-nak feltett kérdéseket közvetlenül megválaszoló egyéb elemek is (például kapcsolódó kérdések, térkép, stb.). A kiemelt részleteknek sokkal nagyobb az átkattintási arányuk, mint az „egyszerű találatoknak”, hiszen a többitől elkülönítve, szándékosan a lehető legjobban látható pozícióban kerülnek megjelenítésre. Nem csoda tehát, hogy mindenki szeretne ilyen kiemelt részletként megjelenni.

 

 

De hogy érheted el, hogy ilyen kiemelt pozícióban jelenjen meg tartalom a webhelyedről? A jó hír az, hogy a „válaszdobozban” általában az első találati oldalon megjelenő webhelyek közül választ ki egyet, aminek a tartalmát megjeleníti. Tehát ha ezek között (általában az első 5) szerepelsz, akkor már jó eséllyel bekerülhetsz a válaszdobozba. Fontos még, hogy a tartalom megválaszolja a feltett kérdést, hiszen a Google csak akkor tartja majd „méltónak” az ilyesfajta kiemelésre.

 


 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

A blogkezdés alapjai 5 lépésben

2018-12-13

A blogkezdés alapjai 5 lépésben

Az interneten temérdek tippet és forrást találhatsz a kezdő blogolók számára, a probléma csupán az, hogy mindegyik más és más oldalról közelíti meg a témát. A rengeteg információ egy kezdő elé azt a téves képet festheti, hogy a blogolás egy nehéz, komplikált feladat. Nem muszáj azonban mindig mindent túlbonyolítani.

Így építs fel egy közösséget YouTube vlogcsatornád köré

2019-01-02

Így építs fel egy közösséget YouTube vlogcsatornád köré

Sokan egyszerűen csak szórakoztató időtöltésként foglalkoznak a YouTube-bal, vagy csak szeretnék megosztani néhány emberrel gondolataikat, alkotásaikat vagy bármi mást, amire ez a formátum lehetőségeket kínál. Ha azonban videóid akár csak egy kisebb közönséget is gyűjtöttek maguk köré, akkor híreink vannak: csatornád már nem csupán rólad szól.

Hogyan segíthet az influencer marketing a szállodáknak?

2019-01-14

Hogyan segíthet az influencer marketing a szállodáknak?

Az influencer marketing, vagy befolyásmarketing már egy jó ideje felkapott téma a marketing világában, amibe természetesen a vendéglátás és turizmus is beletartozik. De miért olyan népszerű ez a módszer, és miért figyelnek fel rá egyre többen és többen? A válasz egyszerű: a hitelesség miatt.

2019-01-19

"Kiürülhet" a Google az új EU-s jogszabály miatt

A Google egy újabb eszközt húzott elő a tarsolyából, hogy megmutassa, milyen hatása lehet az Európai Unió új szerzői jogi irányelvének, ha jelenlegi formájában törvény lesz belőle.

További cikkek ebben a témában
hirdetes

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 183

Átlagos értékelés: 4.9

Marketing

Szótár

képesség

egy szervezetnek , rendszernek , vagy folyamatnak az az adottsága, hogy olyan terméket ... Tovább

Barter

Egy médiatulajdonos reklámidőt vagy hirdetési felületet biztosít más szolgáltatásért,... Tovább

Tovább a lexikonra