notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

8 tipp fogászati praxisod sikereiért: így lesz sikeres a fogászatod

8 tipp fogászati praxisod sikereiért

VN
Facebook logo

KÖVESS MINKET

FACEBOOKON

tippek sikeres fogászathoz

5. Légy aktív

Mint a legtöbb üzlet számára, egy fogászati praxisnak is fontos, hogy olyan hűséges ügyfeleket (pácienseket) toborozzon, akik rendszeresen visszatérnek, ha kezelésekre van szükségük, ráadásul ismerőseiknek és családtagjaiknak is aktívan javasolgatják a praxist. A meglévő ügyfeleket megtartani és visszacsalogatni sokkal egyszerűbb és olcsóbb feladat, mint újakra szert tenni (habár ez utóbbit sem szabad elhanyagolni).

 

Persze pácienseid hűsége többe kerül, mint a kiváló ellátás, vagy egy könnyedén megközelíthető rendelő. Az igazán szoros kapcsolatok kialakításához aktívan kell kommunikálnod pácienseiddel, hogy érzelmi szinten tudd megszólítani őket és elnyerd a bizalmukat.

 

Szerencsére manapság a modern technológia számos lehetőséget kínál arra, hogy mind meglévő, mind lehetséges pácienseiddel közvetlen kapcsolatokat alakíthass ki. Az email és a hagyományos posta segítségével sosem volt egyszerűbb biztosítani, hogy egy fogászati praxis beékelődjön a páciensek memóriájába, és hogy megmutasd pácienseidnek, hogy valóban odafigyelsz rájuk.

 

6. Kérj segítséget pácienseidtől

Ha szeretnéd megbízható médiumokon keresztül bővíteni ügyfélkörödet, akkor ebben pácienseid segíthetnek a legtöbbet. Gyakran elég egy megbízható baráttól, munkatárstól vagy rokontól érkező ajánlás, hogy valaki időpontot kérjen rendelődbe ahelyett, hogy összehasonlítaná praxisodat a többi alternatívával.

hirdetes

 

Ahhoz, hogy az emberek pozitív hangnemben emlegessék és ajánlgassák praxisodat másoknak persze kimagasló egészségügyi szolgáltatást kell kínálnod nekik, azonban gyakran még ez sem elég ahhoz, hogy neved szájról szájra terjedjen.

 

Pácienseid elfoglalt emberek, akiknek nincs mindig eszében, hogy aktívan áradozzanak fogászati praxisodról ismerőseiknek. Éppen ezért neked kell tenned ezért. Például megkérheted őket egy sikeres beavatkozást követően, kioszthatsz nekik névjegykártyákat (ezeket leveleidhez is mellékelheted), vagy felkínálhatsz egy jelképes közvetítői árengedményt is minden „beküldött” páciens után.

 

Fontos továbbá, hogy emlékeztesd pácienseidet (mind szóban, mind emailjeidben), hogy az online felületeken is értékeljék, véleményezzék praxisodat – különös tekintettel a Google Cégem és a Facebook platformokon.

7. Használj korszerű időpont-foglaló rendszert

Egy jó időpont-foglaló vagy ütemtervező rendszer sokkal többen segít, mint az időpontok lefoglalásában. Egy korszerű rendszer javítja a páciensáramlást, növeli a produktivitást, csökkenti a stresszt mind a személyzet, mind pedig a páciensek oldalán, illetve összességében jobb ügyfélszolgálatot kínál pácienseid számára.

hirdetes

 

8. Gondoskodj személyzeted szakképzettségéről

Ügyfeleid páciensélménye abban a pillanatban kezdetét veszi, ahogy első alkalommal felveszik a kapcsolatot praxisoddal. Ez az első kapcsolati pont az esetek többségében a rendelő recepciója lesz, ahová az érdeklődők kérdéseikkel vagy konkrét időpont-foglalási szándékkal telefonálnak majd be. Elengedhetetlen hogy a telefont kezelő személyzet felkészültsége, modora és gyors munkavégzése a praxis színvonalát tükrözzék, hiszen az első benyomás – akárcsak egy személyes találkozáskor – rendkívül fontos.

 

Elengedhetetlen, hogy személyzetedet rendszeresen tovább képezd azokon a területeken, amelyekkel napi szinten foglalkozniuk kell. Győződj meg róla, hogy a személyzet minden páciensekkel törődő tagja jó kommunikációs képességekkel rendelkezzen.
 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes
További cikkek ebben a témában

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 150

Átlagos értékelés: 5.0

Érdekességek Gazdaság Marketing

Szótár

beszerzés

Szűkebb értelemben a termeléshez szükséges anyagok, segédanyagok stb. megvásárlását... Tovább

újramunkálás

tevékenység egy nem megfelelõ terméken, hogy az teljesítse a követelményeket ... Tovább

Tovább a lexikonra