Szeretem a Bankom – erre a kifejezésre keres rá Dalbir az Indiából érkezett Budapest Bank alkalmazott. Dalbir azt állítja, hogy egyetlen weboldalt sem talál a Google találati listáján. Nos Dalbir, nos Budapest Bank: Én szeretem a Bankom, s ez a banka a CIB! Dalbir! Gyere a CIB Bankhoz, mert én szeretem a CIB Bankot! Nos, mi ez, ha nem a szeretem a bankom reklámkampány blamázsa. Miért is történt ez így?

Szeretem a bankom reklám hibái
A Szeretem a bankomat olyan marketinges készítette, aki még csak távolról hallott az online marketingről. Egy ilyen magas labdát, minden valamire való SEO (keresőoptimalizálás) szekértő le fog csapni, ha erre a Budapest Bank nem készül fel hasonló módszerekkel. Márpedig annak ellenére, hogy minden brand manager és marketinges elmondja, mennyire fontos az online jelenlét, a keresőoptimalizálás, még mindig azt hiszik, az ATL média egymagában elég. De a példa mutatja: NEM! Hiába a sok millió Forint, amit a Szeretem a bankom kampányra költenek az ATL médiákban, ha az egész nevetségessé válik az Interneten, ahol ma több, mit 4 millió magyar informálódik…
Szeretem a bankom – mit lép a Budapest Bank?
A szeretem a bankom kampány nem volt kellően körültekintően megtervezve, az online rész megtervezését amatőrök végezték. Azt gondolom, a Budapest Bank a következőket teheti most:
A szeretem a Bankom kampány ADWORDS hirdetése
A szeretem a bankom kifejezésre pillanatokon beül rengeteg találat lesz. Ezek a keresőkben mind jobbak lesznek, mint a Budapest Bank weboldala, ami köszönő viszonyban sincs a keresőoptimalizálás alapelveivel. Mivel a megrendelő egy bank, és milliókat költ el a reklámra a TV-ben, újabb költségekbe verik majd magukat: fizetett hirdetést adnak majd fel, azaz használják a Google Adwords szolgáltatást. Ez elkerülhető lett volna, he előre ők is optimalizálják az oldalukat a szeretem a bankom szavakra.
A szeretem a bankom reklám leállítása
A szeretem a bankom reklám bár elég megosztó, sokan nagy blődségnek tartják, talál éppen ezért alapvetően jó ötlet, hiszen sokan figyelnek fel rá. A marketing blamázs online részről azonban egyértelmű így a Budapest Bank marketingeseinek meg kell gondolniuk, hogy felfüggesztik a Szeretem a Bankom kampányt. Ezt persze meg kell magyarázni a vezetőség felé, de lehet, még mindig ez a jobb megoldás. Itt a kérdés csak az lehet, mennyibe került az a reklám kampány, meg lehet e állítani még…
Szeretem a Bankom – Mit csinálj most Budapest Bank?
Szeretem a bankom kifejezésre az első 20 találatot érdemes átnéznetek, és felvenni azokkal a SEO (keresőoptimalizálás) szakértőkkel, akik ezeket az oldalakat optimalizálták. Ha nem szeretnétek, hogy ezt más bank tegye meg , vásároljatok fizetett megjelenést ezeken az oldalakon. Egyébként is, egy ilyen online reklám kampány sikere csak akkor biztosítható, ha az első 20 találatból legalább 14 a kampányt indítóé. Ezt persze előre kellett volna megoldani, de talán még most sincs késő.
Szeretem a Bankom – ha a Budpest Bank nem kapcsol
Én szeretem a bankom a CIB bankot. Szerintem nagyon ember központú, jól kitalált bank, egyszerű a bankolás, kedvesek az alkalmazottak, rövid a sorban állási idő, és jól kamatozik a pénzem. Nem látom értelmét, miért vinném át a cégem és saját pénzügyeimet a Budapest Bankba. Korábban voltak kedvezőtlen tapasztalataim a Budapest Bankkal, a Cibbel soha sem. Én mindenkinek a CIB Bankot javaslom.
Szeretem a Bankom szívesen CIB Bank
Mivel tényleg szeretem a CIB Bankot, a fenti sorokat ingyen írtam meg. De ki tudja, mikor jut eszébe bárkinek, hogy megfizessen minket vagy más keresőoptimalizáló céget, hogy az ő bankját éltesse a Google találati listájának elején a szeretem a bankomat kifejezésre….
Forrás: http://www.abfox.eu/szeretem-a-bankom.html