A digitális marketing nem „beállít és ennyi volt” stratégia. Az új marketingtrendek ó, a technológia, valamint a változó fogyasztói és piaci igények állandó metamorfózisban tartják a digitális marketinget. Ha az elmúlt évtized mutatott valamit, akkor az az, hogy a digitális világ folyamatosan változik, és ahhoz, hogy a pályán maradj, meg kell előzni a versenytársakat. Annak érdekében, hogy márka marketingedet hozzá igazítsd a jövőbeli változásokhoz, megvizsgáltuk azokat a 2023-as trendeket, amelyek leginkább befolyásolják a digitális marketinget idén.

1. Social media influencer marketing
Ahhoz, hogy 2023-ban sikeres legyen az influencer marketing, tervezz meg influencer marketing stratégiát. Egy szilárd stratégiával kiválaszthatod a megfelelő influencereket, hogy növeld márkád hitelességét és ismertségét a célpiacon, ami hosszú távon növeli eladásaidat.
2. Marketing automatizálás
Minden marketingkampánynak számos ismétlődő funkciója van, amelyek a megfelelő eszközökkel automatizálhatók. Ezek olyan mindennapi folyamatok, mint a projektfeladatok, a közösségi médiában történő közzététel, az új projektkérések, az üzenetküldés, az e-mail marketing, a feladatemlékeztetők és a munkafolyamat állapotfrissítései.
3. Mesterséges intelligencia (AI) a tartalomkészítésben
A mesterséges intelligencia naponta javul, így az automatizált tartalomgenerálás a kortárs tartalommarketing legrombolóbb trendje. A legmodernebb mesterséges intelligencia programok, mint például a Generative Pre-trained Transformer 3 (GPT-3) már minőségi emberszerű szöveget hoznak létre. A GPT-4 valószínűleg 2023-ban debütál, több automatizálási funkciót, jobb pontosságot és kisebb torzítást kínálva.
Bár a tartalomautomatizálási eszközök nem valószínű, hogy megszüntetik az emberi tartalomkészítők szükségességét, sokkal könnyebbé teszik a tartalomgondozást, a kreativitást és a prediktív marketinget. A mesterséges intelligencia előnye, hogy miután betanítottad modelledet, menet közben is finomhangolhatod a különböző tartalmakhoz. Ez rendkívül kényelmessé teszi a mesterséges intelligenciát a digitális marketingszakemberek számára, akiknek változatos tartalomra van szükségük.