notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Top 5 online marketing eszköz 2020-ban: hatékony online marketing eszközök

hirdetes

Top 5 online marketing eszköz 2020-ban, amiket neked is megéri használni

VN
Pinterest logo

KÖVESS MINKET

PINTERESTEN

Ha valami, akkor a marketing egy olyan terület, ami folyamatosan változik. Marketing trendek jönnek és mennek, valamint az eszköztár is folyamatosan cserélődik le. De ismered a mondást: aki lemarad, az kimarad! Ezért hoztunk most 5 olyan online marketing eszközt, amit te sem hagyhatsz ki 2020-ban!

Legjobb online marketing eszközök 2020

1.    Keresőoptimalizálás

Persze nagyon fontos, hogy jelen legyél a közösségi média platformokon, de ha valaki vásárolni szeretne valamit, vagy valamilyen szolgáltatást igénybe venni, akkor bizony 2020-ban is a Google keresőjébe fog először keresgélni. Ezért egy keresőoptimalizált weboldal elengedhetetlen a sikerhez. Bár a keresőoptimalizálás egy hosszú, kemény munka, megéti rá időt és energiát fektetni, hiszen segítségével olyan vásárlókat szerezhetünk, akikért gyakorlatilag egy fillért sem kell fizetnünk (ellentétben a Google hirdetésekkel).  A 2020-as SEO trendekről ide kattintva olvashatsz részleteket: SEO tanácsadó!

2.    Ha közösségi média akkor, sztorik

A tavalyi évben kezdtek el hódítani a közösségi média különböző felületein az úgynevezett sztorik, azaz történetek. Ez a funkció számtalan lehetőséget adhat a te vállalkozásodnak is, hogy megjelenjen a potenciális vásárló szemében, ugye te is használod már? A sztori funkció a Snapchatból ered, először az Instagram, majd a Facebook, ezt követően pedig a Youtube vette át. Az ide elhelyezett tartalmak csupán 24 óráig elérhetőek, és pont ezt kell kihasználni, hogy a követőid félnek, hogy lemaradnak bármi fontosról!

hirdetes

3.    Influencer marketing

Igen sokaknak, még a hátuk is borsódzik ennek a szónak hallatán, pedig az influencer marketinget is lehet jól, és hatékonyan is használni! Az emberek egyre jobban kerülik a reklámokat, ennek ellenére megkell találnod az utat, hogy üzenetedet eljuttasd hozzájuk. Az influencer marketinget pedig pont erre lehet használni. Nem feltétlenül az olyan személyeket kell megkeresned, akik rengeteg követővel rendelkeznek, próbálj inkább kisebb, de az adott témába koncentrálódott követőtáborral rendelkező influencereket keresni, akik hatékonyabban, és hitelesen tudják átadni az üzenetet. A sikeres influencer kampányról IDE kattintva olvashatsz bővebben!

hirdetes

4.    Chatbotok

Már a tavalyi évben is óriási sikerük volt, és ez valószínűleg csak folytatódni fog. De mire használhatod a chatbotokat? Gyakorlatilag az év 365 napján napi 24 órás ügyfélszolgálatot biztosítanak céged számára. Ez jól hangzik nem? A legtöbb ember szereti a chatbotokat, mert azonnali választ kaphatnak a kérdésükre, ha valóban jól van programozva a chatbot, akkor kiválóan helyettesítheti az ügyfélszolgáltot. Mi tart még vissza attól, hogy használd? 

5.    Videómarketing

A szöveges tartalmakat felváltották a képek, és várható volt, hogy a képeket fel fogják váltani az audióval ellátott mozgóképek. Erre pedig neked is figyelmed kell fordítanod a marketingtevékenységed során. Nem feltétlenül a Youtube-ra kell gondolni csupán, ma már a legtöbb platformnak van videózásra alkalmas funkciója: Facbook live, IG tévé, és a TikTok platformja is egyre felkapottabb. Itt van 2020, itt az ideje elkezdened videós tartalmakat is gyártani!
 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes
További cikkek ebben a témában

Szótár

Google Wave

Mi is a Google Wave? A Google Wave egy új online eszköz, amellyel real-time, azaz valós idejű... Tovább

stratégiai partnerkapcsolat

Olyan kölcsönösen előnyös, hosszabb távra szóló együttműködés, melynek során... Tovább

Tovább a lexikonra
Érdekességek Marketing