notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Új Magyarország Vidékfejlesztési Stratégiai Terv

hirdetes

Új Magyarország Vidékfejlesztési Stratégiai Terv

Facebook logo

KÖVESS MINKET

FACEBOOKON

2007-2013

Az Új Magyarország Vidékfejlesztési Stratégiai Terv (a továbbiakban Stratégiai Terv vagy Stratégia) a Tanács 1698/2005/EK rendelet II. cím II. fejezet alapján elkészítendõ, a 2007-2013 évekre vonatkozó - a rendelet 15 (2) cikke szerinti egységes - magyar vidékfejlesztési program stratégiai kereteit tartalmazza. A Stratégiai Terv a Tanács a vidékfejlesztésre vonatkozó közösségi stratégiai iránymutatásokról szóló 2006/144/EK határozatával összhangban készült.

Honlapkészítés online marketing tanácsadó segítéségvel? A hatékony honlapkészítés titka az online marketing tanácsadás alapján készülõ honlap!

Kérje ajánlatunkat itt!

Kiindulópontok
 
Hazánknak 2007-2013 között mintegy 5 Milliárd euró fejlesztési forrást van lehetõsége az agrárium, a vidéki környezet és a vidéki térségek fejlesztésére költeni. Ezzel lehetõvé válik, hogy a megkezdett szerkezetváltás folytatódjon, valamint, hogy a vidéki térségek leszakadása lelassuljon és megkezdõdjön a társadalmi-gazdasági felzárkózás. A Stratégia a lisszaboni célkitûzésekkel és a Göteborgban megfogalmazott elvekkel összhangban kívánja megteremteni a mezõgazdaság fejlesztéséhez, a vidék környezeti értékeinek megõrzéséhez, a vidéki térségek gazdaságának megerõsödéséhez és a vidéki társadalom kohéziójához szükséges fejlesztési kereteket.
 
A dokumentum célja
 
Az elmúlt idõszak nemzeti forrásból finanszírozott, valamint uniós társfinanszírozással megvalósuló agrár-vidékfejlesztési programjainak tapasztalatain alapulva a Stratégia célja, hogy - összhangban az Új Magyarország Fejlesztési Tervvel és a vonatkozó közösségi és hazai fejlesztési dokumentumokkal - kijelölje az agrár-vidékfejlesztés irányait, célkitûzéseit, és meghatározza a célok elérésének módját, eszközeit.

hirdetes

Peugeot Békéscsaba

Az Új Magyarország Vidékfejlesztési Stratégiai Terv kidolgozásának menete és társadalmi egyeztetése
 
A Stratégia kidolgozása - kutatóintézetek, háttérintézmények munkájának segítségével - 2005 októberében kezdõdött a vonatkozó uniós jogszabály elfogadását követõen. A Stratégia elsõ verziója 2005 decemberében készült el.
 
A társadalmi egyeztetés 2005. december 19-én a "Felzárkózó vidék" (Agrár-szerkezetváltás) tematikus munkacsoport-ülésen kezdõdött meg. Ezt követõen a Földmûvelésügyi és Vidékfejlesztési Érdekegyeztetõ Tanács (FÖVÉT) december 21-i ülésén tárgyalta meg a Stratégiát.

hirdetes
 
2006 januárjában került az Európai Bizottság részére kiküldésre a Stratégia elsõ verziója véleményezésre. Az Európai Bizottsággal a munkakapcsolat azóta is folyamatos.
 
2006 tavaszán széles körû, kérdõíves módszerrel elvégzett felmérés lebonyolítására került sor a falugazdász-hálózat és a kistérségi vidékfejlesztési menedzserek bevonásával. A kérdõívek tapasztalatait a Stratégia tervezése során felhasználtuk.
 
2006 áprilisában tematikus munkacsoportok tárgyalták meg a Stratégia egyes fejlesztési irányait és fogalmazták meg gondolataikat, véleményüket, melyek a Stratégia második verziójába beépültek.

Honlapkészítés online marketing tanácsadó segítéségvel? A hatékony honlapkészítés titka az online marketing tanácsadás alapján készülõ honlap!

Kérje ajánlatunkat itt!

Forrás:

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Szótár

Affinitás marketing

Olyan marketing szemléletmód, amely a felhasználók azon csoportjára koncentrál, akik... Tovább

esomar

Vélemény- és Marketing Kutatók Világszövetsége (World Association of Opinion and Marketing... Tovább

Tovább a lexikonra