notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!
Máté Balázs online marketing asztali

Új Magyarország Vidékfejlesztési Stratégiai Terv

Új Magyarország Vidékfejlesztési Stratégiai Terv

hirdetes

Iratkozz fel Te is Youtube csatornánkra, kattints az alábbi YOUTUBE ikonra! 

 

 

 

2007-2013

Az Új Magyarország Vidékfejlesztési Stratégiai Terv (a továbbiakban Stratégiai Terv vagy Stratégia) a Tanács 1698/2005/EK rendelet II. cím II. fejezet alapján elkészítendõ, a 2007-2013 évekre vonatkozó - a rendelet 15 (2) cikke szerinti egységes - magyar vidékfejlesztési program stratégiai kereteit tartalmazza. A Stratégiai Terv a Tanács a vidékfejlesztésre vonatkozó közösségi stratégiai iránymutatásokról szóló 2006/144/EK határozatával összhangban készült.

Honlapkészítés online marketing tanácsadó segítéségvel? A hatékony honlapkészítés titka az online marketing tanácsadás alapján készülõ honlap!

Kérje ajánlatunkat itt!

Kiindulópontok
 
Hazánknak 2007-2013 között mintegy 5 Milliárd euró fejlesztési forrást van lehetõsége az agrárium, a vidéki környezet és a vidéki térségek fejlesztésére költeni. Ezzel lehetõvé válik, hogy a megkezdett szerkezetváltás folytatódjon, valamint, hogy a vidéki térségek leszakadása lelassuljon és megkezdõdjön a társadalmi-gazdasági felzárkózás. A Stratégia a lisszaboni célkitûzésekkel és a Göteborgban megfogalmazott elvekkel összhangban kívánja megteremteni a mezõgazdaság fejlesztéséhez, a vidék környezeti értékeinek megõrzéséhez, a vidéki térségek gazdaságának megerõsödéséhez és a vidéki társadalom kohéziójához szükséges fejlesztési kereteket.
 
A dokumentum célja
 
Az elmúlt idõszak nemzeti forrásból finanszírozott, valamint uniós társfinanszírozással megvalósuló agrár-vidékfejlesztési programjainak tapasztalatain alapulva a Stratégia célja, hogy - összhangban az Új Magyarország Fejlesztési Tervvel és a vonatkozó közösségi és hazai fejlesztési dokumentumokkal - kijelölje az agrár-vidékfejlesztés irányait, célkitûzéseit, és meghatározza a célok elérésének módját, eszközeit.

hirdetes

Peugeot Békéscsaba

Az Új Magyarország Vidékfejlesztési Stratégiai Terv kidolgozásának menete és társadalmi egyeztetése
 
A Stratégia kidolgozása - kutatóintézetek, háttérintézmények munkájának segítségével - 2005 októberében kezdõdött a vonatkozó uniós jogszabály elfogadását követõen. A Stratégia elsõ verziója 2005 decemberében készült el.
 
A társadalmi egyeztetés 2005. december 19-én a "Felzárkózó vidék" (Agrár-szerkezetváltás) tematikus munkacsoport-ülésen kezdõdött meg. Ezt követõen a Földmûvelésügyi és Vidékfejlesztési Érdekegyeztetõ Tanács (FÖVÉT) december 21-i ülésén tárgyalta meg a Stratégiát.

hirdetes
 
2006 januárjában került az Európai Bizottság részére kiküldésre a Stratégia elsõ verziója véleményezésre. Az Európai Bizottsággal a munkakapcsolat azóta is folyamatos.
 
2006 tavaszán széles körû, kérdõíves módszerrel elvégzett felmérés lebonyolítására került sor a falugazdász-hálózat és a kistérségi vidékfejlesztési menedzserek bevonásával. A kérdõívek tapasztalatait a Stratégia tervezése során felhasználtuk.
 
2006 áprilisában tematikus munkacsoportok tárgyalták meg a Stratégia egyes fejlesztési irányait és fogalmazták meg gondolataikat, véleményüket, melyek a Stratégia második verziójába beépültek.

Honlapkészítés online marketing tanácsadó segítéségvel? A hatékony honlapkészítés titka az online marketing tanácsadás alapján készülõ honlap!

Kérje ajánlatunkat itt!

Forrás:

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 191

Átlagos értékelés: 5.0

Szótár

hatékonyság

az elért eredmény és a felhasznált erõforrások viszonya Tovább

keresztár rugalmasság

Azt mutatja meg, hogy A termék árának 1 százalékos változása miként változtatja meg B... Tovább

Tovább a lexikonra