notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Üzleti tippek: Íme 5 üzleti tanács, amit minden egyes vállalkozónak hallania kellene még pályafutása elején

hirdetes

Üzleti tanácsok, amiket minden vállalkozónak hallania kellene pályafutása elején

CZs
Youtube logo

IRATKOZZ FEL

CSATORNÁNKRA

A kezdő vállalkozók gyakran ütköznek olyan akadályokba, amik tökéletesen elkerülhetőek lennének, de tapasztalat – és olykor kitartás – hiányában sokak sajnos belebuknak. Összegyűjtöttünk most 5 olyan üzleti tanácsot, amit minden vállalkozónak hallania kellene pályafutása elején, hogy ne bukjon bele az első nehézségekbe!

Üzleti tippek

Soha na vedd le a szemed a tartalékokról

A legtöbb céget vagy vállalkozást a pénzhiány tesz tönkre, mert nem fektetnek elég figyelmet a tartalékokba, vagy meggondolatlanul osztják be azokat. A tartalékok megmenthetnek attól, hogy tartozásokba verd magad, és a váratlan kiadásokban is hozzányúlhatsz. A legjobb az, ha a tartalékok kiépítését is számba veszed az üzleti terv készítése során, így nem csak adhoc jelleggel növekednek – vagy éppen stagnálnak – a tartalékaid.

Vigyázz a legjobb embereidre, de ne tartogasd túl sokáig a rossz alkalmazottakat

Ha tudod, hogy egy alkalmazott a probléma forrása, akkor muszáj lesz lépned. Mindenki érdemes még egy esélyt, de neked a legjobb alkalmazottaidat kell megőrizned. A legjobb munkatársak elvesztése komoly visszaesést generálhat bármelyik cégben vagy vállalkozásban, ennek ellenére kevesen figyelnek rá, hogy motiválják .és kompenzációt biztosítsanak a kulcsembereiknek.

hirdetes

Soha ne keverd a munkát a magánélettel

Ne bánj úgy a munkatársaiddal, mintha a pszichológusaid, a gyerekeid vagy a testvéreid lehetnének. Nagyon fontos, hogy jó kapcsolatokat ápolj velük, de kezdőként nagyon könnyedén belebukhatsz abba, ha túl közeli kapcsolatot ápolsz az alkalmazottakkal.

Bízz a megérzéseidben

hirdetes

Muszáj arra bíztatnunk, hogy hallgass az ösztöneidre. Ha megkérdőjelezed a megérzéseidet és az ösztöneidet, az nagyon rossz irány. Nagyon fontos, hogy bízz magadban, légy tisztában az erősségeiddel és a gyengeségeiddel, így tudsz példaértékű maradni munkatársaid szemében is.

Halld meg, amit az ügyfél mond

Bármilyen nehéz is, az ügyfelednek kell tudnod megfelelned. Nyilván ennek is vannak ésszerű keretei, de az ügyfelek olyan információkat adhatnak neked, amelyek elengedhetetlenek ahhoz, hogy fejlődj. Hallgasd meg, és értsd meg amit mondanak.

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes
További cikkek ebben a témában

Szótár

eredményesség

a tervezett tevékenységek megvalósításának és a tervezett eredmények elérésének mértéke Tovább

Szociális és Munkaügyi Minisztérium

Szociális és Munkaügyi Minisztérium tevékenységi köre A Szociális és Munkaügyi... Tovább

Tovább a lexikonra
Érdekességek Gazdaság Hírek