notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

10 üzleti tipp éttermeknek a látványos sikerekért: ezeket az üzleti tippeket neked is jó tudnod, ha éttermed van

10 üzleti tipp éttermeknek a látványos sikerekért

Youtube logo

IRATKOZZ FEL

CSATORNÁNKRA

10 üzleti tipp étterem vezetéséhez

4. Készíts egy egyedi étlapot

Vendégeid egyik legelső éttermedben szerzett tapasztalata az étlap formájában érkezik majd. Bizonyára mondanunk sem kell, hogy egy egyszerű táblázat a fogások nevével és árával messze nem elegendő ahhoz, hogy pozitív első benyomást tégy vendégeidnél. Igen, az étlap elsődleges feladata, hogy tájékoztassa a menüről vendégeidet, de már ezzel sokat elmondhatsz éttermedről nekik!

 

Étlapod felépítése legyen logikus és igényes – még akkor is, ha egy gyorséttermet vezetsz. Használj képeket és jól olvasható szövegeket, lehetőleg több nyelven, a hozzávalókkal felsorolva. Nem árt feltűntetni az esetleges allergéneket is fogásaidban. Tégy jó benyomást étlapoddal!

 

Emellett egy menükártyát is helyezhetsz minden asztalra, amit a vendégek hazavihetnek magukkal. Erre a kártyára ugyan azok a tippek vonatkoznak. mint étlapodra!

5. Készíts egy profi webhelyet éttermednek

Biztos lehetsz benne, hogy ideális vendégeid nagy része az interneten néz utána, hogy milyen éttermek közül válogathat a közelben (vagy egy adott helyen, mielőtt oda utazna). Éttermednek éppen ezért rendelkeznie kell egy modern, naprakész, stabil és mobil-első webhellyel, ami minden kérdésükre választ ad!

hirdetes

 

Éttermed webhelyén szerepelnie kell minden elérhetőségednek, az aktuális ét- és itallapnak, de még az étteremmel kapcsolatos legújabb híreket is jól látható helyen érdemes elhelyezni rajta. Fontos továbbá, hogy a webhely minden eszközön könnyedén kezelhető legyen (asztali számítógépeken, okostelefonokon és táblagépeken is), továbbá hogy minden funkció (különös tekintettel az asztalfoglalásra) tökéletesen működjön ezeken.

 

hirdetes

Emellett ügyelj rá, hogy a webhely designja is olyan hangulatot sugározzon, amilyenre éttermedben is számíthatnak a betérő vendégek!

 

6. Légy jelen a közösségi médián

Ha van egy online marketing eszköz, amelyik egyik étterem arzenáljából sem hiányozhat, akkor az a közösségi média. Az emberek szabadidejük (és gyakran munkaidejük) nagy részét a közösségi médián töltik, így a különböző platformok nagyszerű csatornákat kínálnak arra, hogy elérd őket marketingüzeneteiddel.

 

Éttermed számára többféle platformon is ingyenesen regisztrálhatsz üzleti profilt, amin különféle speciális funkciókhoz férhetsz hozzá, úgymint hirdetésekhez és statisztikai elemzésekhez. Használd ezeket a funkciókat, hogy hasznos, izgalmas, releváns tartalmakat ossz meg követőiddel: ezek lehetnek az éttermeddel (vagy általánosságban az éttermekkel) kapcsolatos hírek, hasznos tippek, érdekességek, receptek és sok minden más is.

 

Ügyelj rá, hogy rendszeresen posztolj új, egyedi tartalmakat és vedd ki a részed a közösségi életből – válaszolj a hozzászólásokra és a privát üzenetekre, amit éttermed kap ezeken a paltformokon, hogy az emberek lássák, tényleg odafigyelsz rájuk!
 

További üzleti tippekért lapozz a következő oldalra!

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes
További cikkek ebben a témában

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 87

Átlagos értékelés: 5.0

Gasztronómia Gazdaság

Szótár

policentrikus marketingstratégia

A vállalat minden piacot önálló egységként kezel, és a helyi adottságokhoz igazodó egyedi... Tovább

rabatt

Nagy tételben vásárló vevő számára engedmény.   ... Tovább

Tovább a lexikonra