notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

10 üzleti tipp éttermeknek a látványos sikerekért: ezeket az üzleti tippeket neked is jó tudnod, ha éttermed van

hirdetes

10 üzleti tipp éttermeknek a látványos sikerekért

Pinterest logo

KÖVESS MINKET

PINTERESTEN

10 üzleti tipp étterem vezetéséhez

7. Fáradhatatlanul hirdesd éttermedet

Ha azt szeretnéd, hogy a helyiek minél hamarabb értesüljenek új éttermedről, akkor kénytelen leszel célzott hirdetésekkel bombázni őket. Ez a folyamat messze nem olyan költséges, ha az ember ésszel csinálja – ellenkező esetben persze óriási összegeket lehet elpazarolni rá.

Fontos, hogy éttermedet mind online, mind pedig offline módszerekkel népszerűsítsd közvetlen környékeden. Online marketing terén ott van a keresőoptimalizálás, az online hirdetések (Google Ads, közösségi média), a tartalommarketing, a videómarketing és sok egyéb opció. Offline marketing terén újságokban megjelentetett reklámokra, plakátokra és szórólapokra kell gondolni.

Habár az offline és online marketing nem zárják ki egymást, a kettő közül az utóbbi az, amivel a mai digitális világban sokkal több eredményre számíthatsz, ráadásul költséghatékony módszerekkel.

8. Kínálj első osztályú kiszolgálást vendégeidnek

Ha szeretnéd újra és újra viszontlátni vendégeidet, akkor elengedhetetlen, hogy minőségi kiszolgálásban részesítsd őket éttermedben. Tiszteld meg őket egy tiszta, rendezett környezettel, egy kellemes légkörrel és illemtudó, figyelmes személyzettel – mindezt természetesen a szigorúan ellenőrzött fogások felszolgálása mellett.

hirdetes

Mindez nem csak abban segít majd, hogy minél több visszatérő vendéget szerezz magadnak, hanem abban is, hogy ügyfeleid másoknak is ajánlják éttermedet, mind személyesen, mind pedig az interneten. Az emberek többsége a Facebookon, a TripAdvisoron, vagy szimplán a Google-on néz majd utána éttermednek, ezért fontos, hogy ezeken a platformokon pozitív véleményeket írjanak rólad!

9. Népszerűsítsd éttermedet influencereken keresztül

Az influencerek az online marketing szerves részévé váltak az elmúlt években, méghozzá nem véletlenül. Ezek az online személyek képesek befolyásolni hűséges, érdeklődő követőik véleményét, például arról, hogy milyen éttermeket érdemes meglátogatni, ha az ember egy bizonyos településre látogat.

Ezek az influencerek kifejezetten sokat segíthetnek egy újonnan megnyitott étterem számára, hiszen rögtön akár több ezer érdeklődőnek mutathatják be azt.

Fontos, hogy ehhez olyan influencereket kell találnod, akik gasztronómiai, éttermi témákkal foglalkoznak, hiszen csak így esélyes, hogy közönségüket éttermed is érdekelni fogja. Továbbá figyelj oda arra is, hogy milyen jellegű éttermeket mutat be az adott influencer! További tippeket a tökéletes influencerek kiválasztásáról itt olvashatsz!

hirdetes

10. Bízd a dolgok nehezét egy online marketing ügynökségre!

A fenti tippek között több is az online marketing valamelyik formájával foglalkozik (webhely, közösségi média, online hirdetések, stb.), ami nem véletlen, elvégre a mai óriási versenyben már csak úgy maradhat életben egy új (vagy kiépült) étterem, ha stabil online jelenlétet alakít ki magának (és persze karban is tartja azt).

Az online marketing persze rengeteg időt felemészt, amit más fontos dolgokra is fordíthatnál étteremtulajdonosként. Éppen ezért érdemes ezeket a feladatokat egy tapasztalt online marketing ügynökségre bíznod, amely egy költséghatékony, éttermedre szabott marketingstratégiát biztosít majd számodra – ide kattintva: étterem marketing tanácsadás meg is találod őket!
 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes
További cikkek ebben a témában

Szótár

rendszer

egymással kapcsolatban, vagy kölcsönhatásban álló elemek összessége Tovább

megbízhatóság

gyûjtõfogalom, amelyet a használhatóság és az azt befolyásoló tényezõk, azaz a... Tovább

Tovább a lexikonra
Gasztronómia Gazdaság