notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Valentin-napi marketing; valentin-nap marketing ötlet; valentin-nap magyarország; valentin-nap kapmány

hirdetes

Valentin-napi marketing ötletek, amelyek segítenek elnyerni a közönség szívét

NA
Pinterest logo

KÖVESS MINKET

PINTERESTEN

Szerelem a levegőben, és a Valentin-nap pedig már a sarkon! Szeresd vagy utáld, ez egy fontos dátum a márkák számára. Minden harmadik magyar online vásárol Valentin-napi ajándékot, a Valentin-napi költések száma pedig 381%-kal(!) nőtt hazánkban. Nem csoda, hogy a márkák marketingakciókat hoznak létre a szerelmesek ünnepének fokozására! A hangulat kedvéért összegyűjtöttünk néhány marketing kampány ötletet Valentin-napra. Szóval ne aggódj, ha nem terveztél marketing kampányt 14-re, még van egy kis időd egy Valentin-napi akció elkészítésére. 

Valentin-napi marketing

Adj ajándékötleteket a vásárlóknak

Adj ötleteket, hogy mit vásároljanak szeretteiknek a termékeidhez kapcsolódó ajándék útmutató segítségével. Ez egy jó lehetőség arra is, hogy kiemeld a „szokatlan” ajándékötleteket, amelyekre a közönség talán nem is gondolt. Kínálj fel nekik kedvezményes kupont, és mindenképpen linkelj is a termékeidhez, hogy azonnal megvásárolhassák a nekik tetsző ajándékot.
Hasonló módon létrehozhatsz egy szerencsekereket is a weboldaladon. Társíts ajándékot minden szelethez, a potenciális vásárlók pedig pörgessék meg a kereket már a főoldalra lépve, így a kerék választhatja ki, mit vásároljon a szeretett személyének. Szórakoztató és egyszerűen beállítható kampány! 

Hagyd, hogy a közönség beszéljen

Nem titok, hogy szeretjük a felhasználók által generált tartalmakat . Ez egy nagyszerű módja annak, hogy építsd ki az ügyfelek bizalmát és erősítsd meg az ügyfelekkel való kapcsolatokat.
Képzelj el egy Valentin-napi kampányt, amelyben a legaranyosabb párok szerepelnek. Az internetezőknek meg kell osztaniuk fényképüket, és a legtöbb szavazatot össze kell gyűjteniük, hogy megpróbálják megnyerni a Valentin-napi estét: gyertyafényes vacsorát, éjszakát egy luxusszállodában stb. Természetesen, ha éttermed van, akkor ez még inkább kézenfekvő, és nem csak Valentin-napkor: az étterem marketing trendek tekintetében elengedhetetlenek a különféle nyereményjátékok, melyeknek a fő nyereménye egy vacsora vagy ebéd az éttermedben.

hirdetes

Tedd láthatóvá a szállítási dátumokat

Az évszaktól függetlenül az online vásárlók számára a kiszállítás mindig kényes dolog. Az ajándékvásárlási szezonban azonban ez még érzékenyebb kérdéssé válik. Amikor valaki ajándékot készül vásárolni élete különleges személyének (amelyet egy adott napon kell átadni), az első dolog, amit ellenőriz, a szállítási idő. Ha szeretnéd visszajáró vásárlókká alakítani a Valentin-napi vásárlókat, tedd egyértelművé és láthatóvá a szállítási dátumokat a webhelyeden, valamint az előugró ablakokban és e-mailekben.
Sőt, ne felejtsd el beírni azt az utolsó dátumot, amikor az ügyfelek Valentin-napra adhatnak le rendelést, vagy azt, hogy mikorra várhatják termékeik kézbesítését.

Mutass egy kis szeretetet az egyedülállók iránt

A fogyasztóid egy része nincs kapcsolatban. Ne érezd kevésbé fontosnak az egyedülálló vásárlókat! Például kérd meg őket a közösségi oldalaidon, hogy „hozzák létre” ideális partnerüket az általad választott kritériumok alapján. Miután kitöltötték az ellenőrzőlistát, javasold nekik, hogy osszák meg közösségi oldalaikon, és hívják meg barátaikat is a játékra.

hirdetes

Hasznos tartalommal látsd el felhasználóidat

Egy szerelmes levél megírása nehéz lehet, és eltarthat egy ideig. Tedd könnyebbé a felhasználók életét egy szerelmeslevél generátor létrehozásával! Hogyan? Hozz létre egy személyiségtesztet feltételes lehetőségekkel. A teszt kérdéseit könnyedén adaptálhatod a résztvevők válaszaihoz, és személyüknek vagy igényeiknek megfelelő levelet javasolhatsz nekik. Jelenítsd meg a levelet a kampány végén, és engedd meg, hogy a résztvevők letölthessék.

Ajánlj a közönségnek egy pillanatnyi szórakozást

Hozd ki a legtöbbet a Valentin-napból, hogy közönséged legfiatalabb tagjait is szórakoztasd! Képzelj el például egy romantikus rajzfilmes kvízt, vagy készíts egy személyiségtesztet, aminek a címe „Kivel fogod tölteni a Valentin-napot?”.

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes
További cikkek ebben a témában

Szótár

keresztpromóció

Egy márkával egy másik, nem konkurens márkát reklámoznak. Tovább

metrológiai megerõsítés

olyan mûveletek összessége, amelyek annak biztosításához szükségesek, hogy egy... Tovább

Tovább a lexikonra
Érdekességek Marketing