notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Hasznos tippek a válságbéli újratervezéshez: Giorgio Armani: minden válság lehetőséget ad, hogy átgondold, hogy kívánsz újra indulni

hirdetes

Giorgio Armani: minden válság lehetőséget ad, hogy átgondold, hogy kívánsz újra indulni

VN
Facebook logo

KÖVESS MINKET

FACEBOOKON

Giorgio Armani neve kizárt, hogy ne csengene ismerősnek mindenki számára, hiszen nem egy kis márkának a büszke tulajdonosa. Most pedig vele kell példálóznunk, méghozzá ezzel a kijelentésével: mindent elsöprő válság lehetőséget ad arra, hogy a szektor szereplői átgondolják, hogy hogyan kívánnak újra indulni. Ne úgy nézz tehát a koronavírus okozta helyzetre, mint egy óriási válság, hanem úgy, mint egy új lehetőség. Tudtad, hogy Armani volt az első, aki úgy döntött, zárt kapuk mögött rendezik meg a divatbemutatókat, valamint ők voltak az elsők, akik maszkok és orvosi köpenyek gyártására álltak át? Neked is sikerülhet túl lendülni ezen a helyzeten, mutatjuk, hogy hogyan!

Hasznos tippek a válság utáni újratervezéshez

Gondold át, mire van szükség!

Tudtad, hogy a 2008-es válság szülte az Airbnb sikerét, és most majdnem a koronavírus vetett véget neki?  Határok zárva, utazni lehetetlen, egyetlen turistának sincsen szüksége szállásra, legyen az bármennyire olcsó, és szuper, most valami másra van inkább szükség, és az Airbnb rá is jött, hogy mi ez a más. A koronavírus kirobbanása, és a korlátozások bevezetése után a platform viszonylag gyorsan lépett, és létrehozott egy albérlet funkciót. Ez egy nagyon jó ötlet volt részükről, mert az ingázókat meg tudják fogni vele, hiszen sokan vannak, akik nem szeretnének például Budapestről a családjukhoz hazamenni, nehogy hazavigyék a vírust. Sok lakástulajdonos bőven áron alul adja ki rövididőre ingatlanját, és úgy tűnik ez a koncepció egész jól működik. Te is tudsz valami valami hasonló szuper és aktuális funkciót hozzáadni a szolgáltatásodhoz, vagy termékedhez?

Ha kell, válts koncepciót!

A bekezdőben már leírtuk, hogy még a híres Armani is szinte azonnal maszkok gyártásába kezdett a koronavírus járvány kirobbanása után. Még a járvány elején nagyon sok ilyen hírt lehetett hallani, hogy maszkok gyártásába kezdett ez, fertőtlenítőket gyárt az, viszont most azt kell mondanom, hogy szerintem nincs olyan ruhamárka, aki ne gyártana maszkot, és nincs olyan vegyiárukkal foglalkozó cég, aki ne kevert volna ki valamiféle fertőtlenítőt. Erre van kereslet, ezt kell kínálni. Nem azt mondjuk, hogy neked is maszkot, és kézfertőtlenítőt kell árulnod, de mindenképpen olyat, amire van kereslet. Ezekben érdemes gondolkodni: otthoni edzés, home office megoldások, otthoni kikapcsolódás, online megoldások: ebben tényleg határ a csillagos ég. 

hirdetes

Minden online, legyél te is az!

Online tanulunk, online dolgozunk, online rendelünk ruhát, online rendelünk boltból, online rendelünk készételt, online beszélgetünk, online fizetjük be a csekkeket, online bankolunk. Gyakorlatilag mindent online intézünk. Bár eddig is virágzott az online kereskedelem, most, hogy rákényszerült mindenki, egyenesen világkorát éli. Senki, de senki nem fog elmenni hozzád, hogy beszerezzen valamit, inkább megveszi valaki mástól, aki egyenesen az ajtóig viszi, nálunk nem telik el úgy nap, hogy valamelyik szomszédba ne dudálna be egy futár. A megoldás, hogy vidd te is az ajtóig! Tudtad, hogy a két nagy ételkiszállító platformra a Netpincérre, valamint a Woltra korlátozások megkezdése utáni 1-2 hétben 500-500 étterem regisztrált? Ugye te sem akarsz ebből kimaradni? De kistermelőknek is van egy remek platform, amire lehet regisztrálni: termelő kereső, vagy akár egy saját webáruházat is indíthatsz, amihez IDE kattintva szuper tippeket találhatsz!

hirdetes

Lehet csak máshogy kell kommunikálnod

De az is lehet, hogy semmi baj nincsen a termékeddel, vagy szolgáltatásoddal, a koronavírus járvány idején is hasznos, és az emberek keresik is, de nem megfelelően kommunikálsz. Nagyon sok márka építette most a koronavírus egyes elemeire a kommunikációját, fő jeligék a „mentsd mega …”, „érintésmentes”, „kanapéd kényelméből”, „otthonról, online”, „velünk könnyebb a karantén”, és még sorolhatnánk, ugye érted a lényeget? Ez egy olyan szintű happening, amit te sem hagyhatsz ki a marketingkommunikációdból, ha kell egy jó stratégia hozzá, akkor kérj segítséget: online marketing tanácsadás!
 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes
További cikkek ebben a témában

Szótár

Belső referenciaár

Az az érték, melyet a fogyasztó egy adott áruért indokoltnak tart megadni. Tovább

a szennyezés megelőzése

a szennyezés megelőzése Folyamatok, gyakorlatok, módszerek, anyagok, termékek,... Tovább

Tovább a lexikonra
Érdekességek Gazdaság Marketing