notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!
Máté Balázs online marketing asztali

Yahoo

Yahoo

hirdetes

Iratkozz fel Te is Youtube csatornánkra, kattints az alábbi YOUTUBE ikonra! 

 

 

 

Miután létrehoztuk egyedi és célzott tartalommal bíró honlapunk, azt szeretnénk, hogy meg is találják azt a megcélzott felhasználók. Itt olvasható néhány tipp, hogy hogyan tegyük keresooptimalizálttá honlapunkat a Yahoo!

Honlapkészítés és online PR internet marketing tanácsadó segítéségvel?  A hatékony  honlapkészítés titka az online marketing tanácsadás alapján készülõ honlap! Kérd ajánlatunkat itt!

Keresõ szemszögébõl (bár az itt leírtak általánosságban is igazak):

  • Alaposan gondold át, hogy melyek azok a szavak, amit a felhasználók beírhatnak a keresobe, és azt szeretnéd, hogy a találatokban az oldalad is szerepeljen.
  • A felhasználók inkább azt a linket választják, amelyik címében az általuk keresett szó megtalálható. Olyan címet válassz, mely teljes mértékben lefedi a dokumentum tartalmát!
  • Használd a "description" meta-tag-et, és pontosan fogalmazd meg a leírást az oldaladról, mivel a cím és a leírás a legfontosabb a felhasználók szemszögébol. Gyozödj meg róla, hogy ezek olyan szavakat tartalmaznak, melyekre keresve az adott tartalom találat lehet, de ne vidd túlzásba!
  • Releváns szöveget és linkeket használj a HTML-ben! Ha grafikákban vagy képekben helyezed el oket, a kereso robot nem biztos, hogy el tudja olvasni illetve követni tudja a hivatkozásokat. Az oldaltérkép elhelyezése a site-on nagy segítség lehet!
  • Használj ALT tulajdonságot a képeknél. Ez mindenképpen hasznos, ugyanis a szöveges megjelenítok ezt jelenítik meg a kép helyett, a látáskárosultak felolvasója ezt a szöveget olvassa fel, és nem utolsó sorban a keresok is figyelembe veszik.
  • Tartsd a kapcsolatot más webmesterekkel és egyéb tartalom szolgáltatókkal, és alakíts ki tartalmas linkeket velük.
  • hirdetes
  • Jegyezd meg: a "Link farmok" olyan oldalak, melyek sok-sok linket tartalmaznak, de értéktelen oldalakra (általában a saját oldalaikra). Ezt a technikát használva a megszeged Yahoo! Site Guidelines szabályait, és nem növelik az oldalad rangsorolását.    

Yahoo! Site Guidelines (a Yahoo! útmutatója weboldalakra) 

 Az olyan oldalak, amiket a Yahoo indexelni akar:

  • Eredeti és egyedülálló értékes tartalommal bírnak
  • Elsõsorban emberek számára, és csak másodsorban a keresõ számára készítettek
  • A fent lévõ linkek az embereket hozzá segítik az érdekes és releváns tartalmakhoz, amikor csak lehetséges
  • Tartalmaznak meta adatokat (beleérve a címet és leírást) melyek pontosan leírják a weboldalak tartalmát
  • Általánosságban jól megtervezettek

Sajnos, nem minden weboldal tartalmaz az emberek számára értékes információt. Néhány oldal csak azért jön létre, hogy szándékosan megtréfálja a keresõ motorokat, hogy azok lényegtelen, szükségtelen vagy gyenge minõségû találatokat eredményezzenek; ezt általában spam-nek hívják. A Yahoo! ezeket az oldalakat nem akarja indexelni.

Amit a Yahoo! elõrelátóan nem fog indexelni

A következõ általánosított példák azokat a tartalom típusokat írják le, melyeket a Yahoo! nem akar indexelni:

  • Oldalak, melyek megpróbálják a keresesési találatok hitelességét rontani, változatosságát csökkenteni illetve a releváns találatokat háttérbe szorítani
  • hirdetes
  • Oldalak, melyek a felhasználó átirányítására vannak fentartva
  • Oldalak, melyek ugyanazzal a tartalommal bírnak, mint egy másik
  • Sok és felesleges virtualhost-tal rendelkezõ site
  • Oldalak, melyek nagy mennyiségû, automatikusan generált tartalommal bírnak
  • Oldalak, melyek különbözõ algoritmusokkal befolyásolni szeretnék a keresõ motort
  • Olyan szöveg használata, mely a felhasználó számára láthatatlan marad
  • Oldalak, melyek mást mutatnak a felhasználónak mint a keresõnek
  • Túlzottan sok kereszthivatkozás (cross-linking), mely elnagyolja az oldal népszerûségét
  • Oldalak, melyek a keresõ motorok számára lettek készítve
  • Visszaélés versenytárs nevének használatával
  • Több oldal ugyanazon tartalommal
  • Túlzott popup használat, mely akadályozza a navigációt
  • Megtévesztõ, hamis, vagy szegényes tartalommal bíró oldalak

Egyéb információk

A Yahoo! indexeli a dinamikus tartalmakra mutató linkeket is, de elonybe részesíti a statikus oldalakra mutató hivatkozásokat. Azt ajánljuk, hogy kerüld a dinamikus linkek használatát, foleg könyvtárakra mutatókat, és használd a robots.txt-t, hogy tudasd a robottal, hogy mit indexeljen, és mit ne.

Honlapkészítés és online PR internet marketing tanácsadó segítéségvel?  A hatékony  honlapkészítés titka az online marketing tanácsadás alapján készülõ honlap! Kérd ajánlatunkat itt!

Forrás:

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes
hirdetes

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 229

Átlagos értékelés: 5.0

Szótár

minõségfejlesztés

a minõségirányításnak az a része, amely a minõségi követelmények teljesítési... Tovább

klaszterelemzés

Valamely felmérésben szereplő személyek csoportosításának statisztikai technikája, nem egyes... Tovább

Tovább a lexikonra